Romige Broccoli Kip ovenschotel

De afgelopen tijd ben ik gaan experimenteren met koolhydraatarme gerechten.
Ik ben in twee dagen tijd het hele WWW overgegaan om maar de lekkerste KHA recepten te vinden.
Gelukkig bleek er genoeg te vinden en zodoende komt hier mijn eerste recept, althans mijn eerste “geleende” recept van deze blog.
Het oorspronkelijke recept is afkomstig van onderstaande website.

https://lekkerengezondetenborger.wordpress.com/2016/08/11/romige-broccoli-kip/

Ik heb het vanmiddag alvast voorbereid en het staat nu in de oven, ik zal zo een foto plaatsen en jullie  na het diner vertellen hoe het gesmaakt heeft. Voor degenen die het ook gaan proberen, zou het leuk vinden als jullie een reactie achter willen laten hoe het recept jullie gesmaakt heeft.

Update: Het was verrukkelijk! Het vulde behoorlijk goed. Mijn zoon vond het ook heerlijk. Dus dat heb ik weer goed gedaan!

20638494_258886407947552_1751310840531318328_n

Een gedachte over “Romige Broccoli Kip ovenschotel

Geef een reactie

